Massa på gång!

Nu har jag massor på gång! I måndags så var jag hos vetrinären med matte och hennes mamma, och doktorn kolla på mig, jag hade inget fel i min päls eller liknande, men hur kan det då klia? Men vi fick ett recept på något medel, och det tog matte på mig igår. Och igår så var matte med hennes pappa på valpkurs starten, och hon tyckte det var jätte kul, men vänta bara till jag följer med! Då ska det bli kul! Och så har mattes och hennes mamma anmält dom till någon valputveckling i Jönköping med någon "känd" hundexpert om valpar. Undrar om jag få följa med? *puppy eyes* Annars så smyger jag bara ner i handväskan, hihi. Och nu så har jag tappat, ja just det, 4 tänder, det blödde lite och gjorde lite ont. Men nu är allt bra, och jag längtar redan tills valpkursen nästa vecka, jippie! Och matte har skaffat batterier till kameran nu, men hon har inte tagit några bilder ännu, men snart så!

Ha det så kul valpar & människovalpar, Kram Jessie, Er bloggande valp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0