KalasHelg

Helgen har varit en riktig kalashelg, vi har firat Mattes lillebror, han fyller 6 på tisdag, och han fick en massa presenter, men ingen av mig, hehe. Och han hade kalas på Lördagen, det var 6 st små killar som sprang runt, och dom ville klappa mig, och så har jag sovit bredvid Matte hela helgen, det tyckte jag om, men jag vaknade och ville kissa mitt i natten. Då gick jag till Mattes mamma och gnällde för Matte vaknade inte av mitt gnäll. Men sen när matte vaknade gick vi en härlig promenad, men imorn ska matte åka, till något som kallas Lägerskola, hon kommer vara borde tills Tisdag, men då kommer hon hem och vi ska till brukshunds klubben för första gången, och det ska bli kul, bilder kommer då. Jag kommer sakna matte och matte kommer nog sakna mig oxå, det är jag säker på!

I Mattes säng
Jag sover så sött i Mattes säng med alla filtar! ^^

Inkallnings övning
Hit Jessie, Matte tränar inkallning med mig!

Bling Bling
Lägg märke till mitt fina "fest" halsband, fint? ^^

Matte försöker ställa upp mig
Matte ställer upp mig så fint

Sista bilden
Sista bilden för idag!


Ha en underbar helg! Kram Jessie

Kommentarer
Postat av: JENNIE & EXXA SPEXXA

Nej men, en klubbkamrat, vad roligt! :) Hur går det på valpkursen?

2008-09-29 @ 10:01:20
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0