Tappad Tand?

Japp, som ni ser på rubriken så har jag tappat 1 tand, matte märkte det inte först hon kollade på mina tänder.  Och nu har matte börjat med sin, vad kallas det, skola, tror jag, hon måste dit varje dag, fast hon skulle vilja jätte gärna stanna hemma med lilla gulliga jag, såklart! Och jag har träffat massa nya kompisar, och mattes kompisar, dom är jätte snälla mot mig. Och jag har blivit badad 2 gånger, ingen aning varför, hmm, förutom att jag kliar mig massor, men det måste man ju få, eller? Och jag har fått 1 ny tandborste, MASSA LeverGodis och tuggben. Matte köpte allt, tack matte! ^^ Och sen blev det en kvällspromenad, och nu är jag så trött att jag måste lägga mig, men först:


Tanden på underkäken

Tanden på underkäken, ser ni?
Jag var mattes lilla läxhjälp!
Jag var mattes lilla läxhjälp ^^
Lite Bus i soffan
Sen lite bus i soffan

Och så får jag ju INTE glömma att säga att ni får gärna besöka min blogg kompis Lurvas egna blogg!!
http://www.lurvasblogg.blogg.se

Hoppas ni följer min blogg, jag skriver för er, Tass & Gläfs, Er Jessie

Kommentarer
Postat av: Hundmodebloggen/Emma

Hej Hanna & Jessie!

Tack så mycket! Vad kul att ni tittade in - välkomna tillbaka!

Och lycka till med tänderna, det är ju skönt med tuggben när det kliar :)

Kram!

2008-09-21 @ 23:31:46
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0