ValpKurs Dag 4

Japp, jag har vart på valpkurs dag 4 idag. Vi hade det jätte kul! VI gick in i skogen och det var roligt! Vi tränade massor på sitt, ligg och massor av annat, promenaden blev lång, efter den så fick vi vovvar sitta i bilen, och jag satt i min lilla bur med filt och vattenskål! Matte och hennes mamma gick in i klubbhuset, och alla satt och prata. Dom prata säkert om hur duktiga vi är! Och vad som är läxa till nästa gång, och det är att: Sätte sig på huk, framför hunden, säga sitt, resa sig, säga stanna, backa 1 steg, gå tillbaka sätta sig på huk, breömma! Inte så svårt, eller? Sen hämta  dom oss igen, då gick vi till planen och tränade på läxan, Sitt och ligg är ju inga problem för mig! Sen efter det så skulle vi gå igenom en banai skogen, och vi gick i massa olika terräng, stubbar, stenar, kullar m.m Och efter det så var det slut, då åkte vi hem, och så somnade jag pladask i buren med en gång, men inte vilken bur som hälst utan min nya bur, lite för stor men mycket bättre än min lilla trånga, där kan jag inte knappt vända mig om, och senare så beställde matte grejor till mig från Hööks. Så dagen har varit jätte, jätte kul!

KLICKBARA BILDER!!

Valpkursen:
    




Matte Beställde:



Min Fina nya bilbur!




Godnatt Alla Sötnosar ! Kram Jessie


Kommentarer
Postat av: Elliiie

vår gamla? :P hoppas den blir bra!

2008-10-25 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0