Valpkurs Dag 3

Matte och jag var på valpkurs i går, och vi hade det jättekul! Och det bästa av allt, jag var jätte duktig på kontakt, men inkallning *host, host* det gick inte lika bra, men det är väll ok att komma till matte när hon ropar och kolla så det är hon och sen sticka? Men matte är jättenöjd med allt, och vi får träna lite på inkallningen, men det var kul att träffa alla roliga valpkompisar igen, och nästa "valpskola" är redan på Söndag, JAA, Sååå kuul vi ska ha matte och jag! Denhär gången var mattes pappa duktig och tog lite kort. Och jag och matte hoppas på fler på Söndag. Innan det så ska jag och matte öva på Sitt, Ligg och Avslappning, som jag har lite problem med eftersom jag inte vill slappna av, men det ska vi fixa. Och idag tog matte med 2 kompisar hem, och båda var jätte snälla, vi gick en LÅNG promenad med en annan hund som hette Lieo. En blandis mellan 2 fluffraser. Och lite kort blev det oxå, Och här har ni dom!


Från Valpkursen

Kontakt övning!





Dagens BÄSTA och ROLIGASTE bilder

 

 

 

Hoppas ni njöt av dom härliga bilderna! ValpPuss Jessie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0