Täcken & Kläder?

Ja, nu kommer jag med mina frågor, igen.. Ska man ha täcke och kläder? Någon som har ett bra själ till att ha eller inte ha det? Matte vill att jag kanske ska ha något täcke, t ex. regntäcke, men mattes mamma tycker inte likadant, hon tycker inte jag behöver det. Men vad tycker ni fär ute? Ska man ha kläder på en hund som bor i en by?



Lite bilder på vad matte vill ha för täcken:

Täcke
Regntäcke av högsta kvalitét, söt och fin, eller hur?

Täcke
Fleece, varmt om hösten och vintern ^^

Reflex
Reflextäcke, som matte SKA beställa!


Det var lite täcken iallafall, ni får gärna tipsa om mer, Godnatt! Jessie // 'ö'(tass)

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kontaktkursen var jättebra!

2008-10-06 @ 16:08:44
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Lurvas blogg

Jag och lurvas bor ju i stockholms innerstad, där är det ju "mode" med snygga kläder på småhundar och jag tycker det är gulligt. Så när jag såg att Lurvas frös så vart jag inte direkt ledsen. Men Jack russels är väl inte direkt sånna där "modehundar" som man brukar se med kläder... Se om han fryser helt enkelt! Gör han det är det ju bra med ett täcke. Annars inte

2008-10-11 @ 19:19:46
URL: http://lurvasblogg.blogg.se/
Postat av: MOA

JACK RUSSLAR BRUKAR INTE FRYSA MEN DET RÄCKER NOG MED REFLEX TÄCKET DÅ SYNS NI OCKSÅ............PS. BRA BLOGG VAR MER INNE PÅ ALLA HUNDAR DÄR ÄR JAG MEDLEM INTE SÅ MÅNGA SOM SVARAR PÅ INLÄGG...MITT ANVÄNDAR NAMN ÄR. MOA ESKILSTUNA MED STORA BOKSTÄVER MVH MOA

2008-11-04 @ 17:08:35
Postat av: Lina

Vart kommer det regntäcket ifrån?

har letat rutigt regntäcke för större vovvar länge nu...

2009-10-21 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0