Näst Sista Valpkurs Dagen

Ja, det är tyvärr, bara 1 valpkurs kvar, och det är på söndag! Då ska vi ta, ja juste, Examen! Och vi har inte kommit undan läxan heller, vi ska ha gjort 3 st olika sök övningar. Matte har redan valt alla, och sen har vi fått hem mina grejer från Hööks, det var: 1 Non-Spill skål till bilen, Stor bur bädd, som är varm om vinter, utställnings koppel och reflexväst, denvar lite för stor, men passar om några månader, det lovar jag, hehe. Jag och matte gick nyss en härlig kvälls promenad med täcke och reflex, den passade hyfsat med täcke på. Och nu när hösten kommit, så är det ju snart jul, och matte säger något som heter Snö, men jag har ingen anning vad hon menar med det(?) Men nu är jag trött och ska lägga mig bredvid matte, godnatt!


Jessie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0