TräningsDax & BadDax

Hej alla vovvsingar! Idag så så har jag vart på skara Brukshunds klubb, tillsammans med Mamma, mina 2 brorsor! Nästan hela familjen samlad! Men jag var vildast av alla! VI busade och hade jätte kul, men jag övade oxå på att stå still och gå/springa bredvid Matte! Men senare så övade matte mig på att gå på A-et(Agility) Det klarade jag jätte bra! Senare så lekte jag med Grönlandsvalpen Wilda, hon är bara 6 dagar äldre än jag, men hon är 3 ggr så stor som mig! Men vi hade det jätte kul, och nu är jag helt slut! Och kall! Japp, jag badade med matte i badkaret efter att vi kommit hem, det gillade jag inte, jag frös och skakade, men matte tog upp mig i famnen, och då började jag lugna ner mig lite grann! Men nu måste jag vila, medans matte tar kort på mig med sin nya mobil! Och nu, en massa bilder!

Tränar med Matte!

Bus med Wilda

Syskon Bus

Bada

Nu är jag trött!



Hejdå Alla Sötnosar, Jessie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0